Bloggtid

2010-04-29, 21:16:41 / Kategori:
Heej heej bloggen. Jag har inte haft tid och inte pallat skriva, men nu ska jag skriva lite. det har varit ganska jobbigt i dag ^^/ jag var tvungen att gå ner med två lärare och prata. Men det e en sak i skolan mellan: Mig, Gabbie, Linn, Linnea och Sarah. Asso vi har inte varit busiga elr nåt sånt det e lite.... men jag får tycka som jag tycker. Mm men det va ju kul tråkigt. Jag gillar inte det som hände. Men aa i skolan har vi och flera skoler som man kan ansöka till en film :D fett najs. Jag ska klart det de ska bli fett gul att bara söka men att vara med skulle vara super kul!!!!! Jag längtar som in i helvete. I dag var jag med Linn, Vi typ flummmmmmmaaaaa vi har fan roligt hela jävla tiden<3  / Nathalie♥

Rirri

det har vi gjort :)



2010-05-07, 07:02:38 URL: http://reush.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?