Prata nyss med Älskling

2010-08-09, 23:53:54 / Kategori:

Sitter här och har inget att göra. Är fett trött för älskling väckte mig klockan halv 10 idag ;O
ehm... har precis pratat med Bebi ... Älskar henne mest. Jag kanske inte kan slagga hos steffie för mamma >:(
Fan jag vill så fucking mkt, vi har inte slaggat på länge, inte bra !
Jag saknar henne jätte mkt, jag är oxå jätte glad att vi är vänner. Vi har så mkt att prata om nu :)
Hoppas jag får, vi kommer i så fall ta bilder m.m'
Men puss bloggar i morron när jag vaknar <333
( Kommer kanske bilder, när jag är med Steffie )

ÄLSKAR STEPHANY LAHTI :D


steffie

haha förlåt, men bara för att jag dygna (a)

jag älskar dig också mest gumman, har alltid gjort och kommer alltid att göra..innerst inne.

jaa, föfan du måste få!

jag ringer dig idag :D <333



2010-08-10, 01:16:21 URL: http://steffus.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?