VAD FAN GÖR JAG ?

2010-08-29, 09:38:52 / Kategori:

Asso sry att jag bara har skrivit så lite hela tiden men har inte haft tid. Jag passar på nu att skriva lite innan jag drar :) Ah, som jag sa i det inlägget innan att jag ska ju snart dra till grönan med Linn m.m. Just nu sitter jag och kollar på ett program på tv och typ är inne på youtube.com på datan ( och blogg ) Men ah, Har det iaf chill. Asso det känns lite konstigt har typ inte vart med Linn på 1 Vecka ( Typ) Det känns inte bra :( Mm, men jag kommer hem klockan 7 från grönan det känns skönt att inte vara där så länge ;) Kommer ta super många bilder m.m. FAN I MORGON ÄR DET SKOLA -.- Börjar 08.05 :( Ah, det ända som är Najs med skolan är att få träffa alla man inte träffar på fritiden :)

Men nu ska jag inte snacka om den där skolan :O Ah, igår var jag hos min moster och typ fika :) Vi gjorde inte så mkt men det var iaf kul Bra :) Nu på morgonen har jag tagit ut smillan ( Min kanin )
Den måste snart träffa Felicias kanin och Linns :) <333
Ah, har inet så mkt att skriva om kommer mer i morgon / När jag kommer hem puss §§


Cissi

Godmorgon! Allt bra idag? :)



2010-08-29, 10:11:17 URL: http://ceciliav.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?