Linn Gustafsson

2010-07-14, 16:06:34 / Kategori:

Hej Linn, du kanske inte kommer se det här men försök.

Jag har inget att göra vi har typ inte vart på en vecka och vi brukar alltid vara, jag vet att du har det mycket nu och att ditt internet inte fungerar men jag skriver iaf.

Vi är bästavänner och jag älskar dej verkligen så otroligt mycket du är som två hjärtslag som dunkar samtidigt. Älskar dej du är Nathalies lilla tjej. Jag saknar dej hela tiden vi har dom roliga stunderna, jag vill vara med dej jag vill inte ha den saknan jag har just nu. Jag vill att du ska förstå att jag vill ge hela världen till dej, jag sitter och väntar på dej jag hoppas du kommer snart. Jag har en dröm och det är att få vara med dej varje sekund. Du är upptagen för dina kusiner är hos dej, jag förstår att du vill vara med dom men det ända jag vill är att du ska förstå min saknan....

Jag vill att du ska vara min bästavän älskar dej du har aldrig svikit mig och om du har det hoppas jag att du inte gör om det för jag älskar dej mest.. Förlåt att jag skriver på din blogg men det är det jag har för att bevisa min kärlek. 

Älskar dej sööötnoos hoppas vi inte tappar taget om varandra som vi gjorde när vi var 3, älskar dej.. vi har kännt varandra i 10 år puss på dej sötnos när kommer en liten låt till den underbara Linn Gustafsson..


Elvira

vad heter låten? (:



2010-07-14, 23:53:32 URL: http://elvizzz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?