Sanningens ögonblick

2010-07-11, 12:47:18 / Kategori:

OM MIG.

Namn: Nathalie Karlsson

Född: 17 April 1997

Härfärg: Blont

Ögonfärg: Blå

 

MINA ÄLSKLINGAR.

Vem är älsklingen: Rebecca :)

Vem är din bästavän: Tova, Sarah och Linn

Vem vill du vara med just nu: Moa

Vem är din söötnoos: Sarah Jacobsson

Vem älskar du: MÅNGA!

 

MINA INTRESSEN.

Vad gör du på fritiden: Hänger med kompisar

Vad gör du på kvällarna: Busar med friends ;)

Vad ska du göra idag: Bada! :)


ANNAT.

Röker du: Nej, f*n heller!

Driker du: Ja, läsk ;)

Går du med någon du inte känner ( vuxen ): Neej!

Kan du lita på alla dina vänner: Jag önska att jag visste :S

Vilka kan du lite på: Dom jag tror jag kan lita på är Linn, Rebecca, Emma, Tova, Sarah J och Moa

 

Där fick ni veta lite puss §




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?