BÄSTAVÄN

2010-06-30, 13:09:57 / Kategori:

Tova, hon är min bästavän..
Jag bryr mig om henne frågar vr hon är besviken. Vi har det bäst tsm.
Och alla kan säga vad dom vill men jag älskar henne och jag hoppas hon älskar mig (?)
Du är det bästa som hänt mig.. Jag vill inte att du går din väg för jag kommer följa dina spår.
Jag säger allt till dej och allt vi pratar om får mig att skratta och gråta.
Min älskling, jag älskar dej så otroligt mycket att jag kan skriva tusentals ord till min underbara BÄSTAVÄN.
Vi fjantar oss vi skratta. Vi gör allt tsm.
När jag får en kram av dej, blir hela min kropp varm.. Du är min BÄSTAVÄN.
Tänk på våra fina minnen .. Vi skappar fler och fler med våra roliga saker ;)


JAG ÄLSKAR MIN BÄSTAVÄN TOVA JACOBSEN !!!!
HON ÄR DET VACKRA HÄR I LIVET, ÄLSKAR HENNE FÖR DEN HON ÄR..
MIN LILLA PRINCESSA<333

/ Din Nathalie Karlsson <33



tova <33

älskar dig ! <33333



2010-06-30, 19:02:31 URL: http://sotastejacobsen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?