Kommit hem

2010-06-20, 22:55:42 / Kategori:

hej bloggen. Nu har jag riktigt mycket att prata om. Vi har haft as kul i en stuga själva. Vi va uppe till typ 3 tidigt. Men vi hoppade isängen och tova dansade :) kollade på film pratade med Kevin. Och vi gick typ ut klockan 11 och badade :) haha och hade vattenkrig. När vi kom hem till mig hade vi Gräskrig, Vattenkrig, Skumparty vi hade läppstift i ansiktet och nutella  :) sen nu på kvällen har vi vart med Linn, David, och Felicia vi har cyklat.

Lite tidigare i dag träffade vi Sarah, Pontus och Sarahs lillasyster. Dom spela fotboll :)<33 

men ska lägga in många bilder idag<33



Tova och Jag :) vår lilla stund.

Ps: Hon ska slagga hos mig måndag till onsdag :) och hon kommer till mig i morgon vid 10<33




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?