Nathalie underbaraste Karlsson //Emma♥

2010-06-27, 02:05:26 / Kategori:

01:43

Sitter här med underbaraste Nathalie och kollar på "The ring 2" Vi har nyss kollar på 1:an och nu är det 2:an som går , på kanal 5 för er som är vakna :) Ja , jag ska sova här och imorgon ska vi ta bussen til mig :) Vi har badat idag , var faktist varm , men det började regna så vi satt under några buskar och åt kakor ;) Kevin och Lisa har gått och lagt sig så vi sitter vakna själva. Är inte så speciellt trött så är inte så sugen på att sova. Kanke blir lite "wii" senare ;) Imorgon när vi är hos mig ska kanske Dennis cykla upp , fattar inte hur han ska orka , jag bor ju inte diräkt nära han, men aja det är han som får svettas och inte jag ;) Kanke blir lite bada imorgon om det är varmt, som det bärjis kommer bli.

 

01:50

Har nyss tvättat bort sminket och sitter nu och tittar klart på the ring 2. Ska typ sen försöka få liv i Natta genom en spelning wii. Natta sitter VÄLDIGT nära just nu ;o Blir nästan räddare för henne än för filmen ;)

 

Holler just nu för öronen för att slippa skrika ;) Haha neej men jag sitter här och väntar på att hon i filmen ska använda hjärnan lite ;)

 

Några meningar om världens underbaraste Nathalie Karlsson :

Gumman du är fan underbar! Minnen efter minnen skapar vi nya och för nyar dom gammla :)

Älskar dig , du är fan oslagbar! Tack för alla underbara stunder , men dom är det väl inte slut på! (?)

Fan har så mkt ord så jag inte vet vilka som är rätt och fel , nutid och dåtid, sagpr och värklighet ,, det ända jag vet är att jag älskar dig! Och att du tillhör en stor del av mig! Du kommer och har lltid en plats imitt hjärta!

Älskar dig för alltid och evigt ;) Alltid vi!♥

 

Kram Emma ♥


Anonym

ha ha ha ha ha ha är hon så läskig?



2010-06-28, 01:41:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?