Vaknat :)

2010-06-26, 11:31:23 / Kategori:

Hej bloggen. Jag har nästan precis vaknat, har ätit macka på ballen med mamma och Kevin.

Jag är väldigt trött så man håller på att somna. Ja, nu är det oska :) 

Är inne på fb men ska snart logga ut så inte åskan dödar datan.. det borde nog ni oxå göra men ni får ta risken om ni vill. Men jag pratar lite med Tova som precis bloggat ( www.sotastejacobsen.blogg.se ). Ska säga till henne snart att det åskar. Och på Onsdag drar jag till min pappa :S kommer inte kunna blogga mycket då men ska försöka ... Han kommer döda mig om han ser min navelpiercing :S men jag bryr mig inte så mycket. Han får inte veta att jag har blogg heller.. får väl smygga lite med bloggandet.. och på måndag kommer mina kusiner hit ska bli kul :)<33



Rebecca ♥

najs, hoppas du får det roligt oss din pappa ;) <3



2010-06-26, 14:00:50 URL: http://reush.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?