D:

2010-03-23, 10:34:43 / Kategori:

heej heej bloggen i dag e jag sjuk fortfarande :( ( boring ) får inte vara sjuk i morgon för då e det nästan en speciell dag :D men jag tror att jag kommer vara sjuk i morgon också för just nu mår jag ännu dåligare än förut o det vill jag inte för det e boring att vara hemma o titta på tv :( så hoppas inte jag i alla fall e sjuk på Torsdag :( för då kommer Tova hem :D men man kan ju aldrig vara säker men hoppas i alla fall att jag e frisk i morgon om inte så kommer jag i alla fall gå till skolan men mamma vill inte det så hoppas hon inte märker att jag e sjuk mer ska försöka säga att jag e frisk :) så kanske kommer i Morgon till skolan hoppas hur många vill att jag ska komma ?? komentera :D<33



PözzPözz bloggis<333


kevin

jag vill söt ;) <333



2010-03-24, 14:30:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?