.

2010-03-14, 21:22:12 / Kategori:

Mitt liv e ganska Boring just nu,, Jag har precis börjat vara med Emma igen för att just någon / några tar mig som en tvåa o jag tror att hon vet vem hon e !! Jag har varit kompis med henne ett tag nu men tror att det kommer ta slut nu,, alla sa varför e du med henne o jag sket i vad dom sa hon va min bästavän ,, men nu så dissar hon mig hon går till alla andra o försöker att vara störst  o få alla hon vill ha men det va jag som gjorde så att hon fick alla dom kompisar hon har nu o så dissar hon mig ,, jag tror hon vet vem det e om hon läser detta !!

Andra säger att jag e den bästa dom har men sen har dom andra som tydligen viktigare än mig ,, jag tror dom ver vilka dom e just nu har jag bara Emma , Linn , Cassie o Sarah kvar för att alla har börjat dissa mig så vet inte om jag vill ha dom som kompisar mer ska kanske dissa dom för dom dissar mig!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?