Haha

2010-03-20, 15:36:32 / Kategori:
heej heej bloggen i dag va Jag på  match o jag skjutsade Felicia saga o emma :D vi hade väldigt kul på vägen ditt o hem,, vi hade spolarvetska med oss för att vi skulle hälla på bilden o klart fick jag göra det :) blev lite blöt o Fanny frömför oss i bilen framför oss undrade vad vi gjorde hon trodde att vi hälde Powerking elr hur det stavas på bilen :D det va ganska kul att höra ,, sen så på vägen hem så gick vi till fåglarna o grisarna på andra sidan huset :D två fåglar hade ,,,,det va ganska kul men sen när jag skulle ta kort så började dom bråka i stället ,, lite senare så gick mamma o köpte mackor och då så klart laggade bildensbatteri :/ vi fick sitta där i typ 20 minuter innan mamma kom och innan nmågon hjälpte oss,, sen så fick vi i gång bilen o nu ska jag kolla på tv <3333


Pözz Pözz bloggis<333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?