MINA KOMPISAR

2010-03-25, 16:56:12 / Kategori:
Ni e det bästa i mitt liv skulle inte leva utan er ni e dom som fick mitt leende att komma :D jag e glad om ni e det om inte kommer tårar rinna :( Vi 4-ever bbys jag drömmer inte bara det va sant :D drömmar kan slå in så nu e det min dröm som e här o den får inte försvinna <333

Jag kan se i era ögon <3 ni e dom finaste jag sett jag kan inte sluta lee när jag ser i era ögon varje dag kommer ni fram till mig o jag får kramar <33 jag betyder nåt för dej tack gud nårga som bryr sig om mej ni är mer än bara vänner ni säger allt rätt till mej stötar mej o gör mej glad<33

jag gillar inte er jag älskar er<33 om jag bara kunde förklara er med ord så skulle jag försöka men det går inte ni betyder bara allt så klart ord inte kan beskriva er ni är fan bara bäst<33 det e fan bara ni som finns i mina tankar <33 så sett er o vänta jag lovar jag längtar <33 ni är allt för mig <33 jag lovar ni e dom jag verkligen tycker e underbara <33

Jag känner en kärlek här ni kan ge mej kärlek :D <33 vet att ni kan o ni gör det varje kram jag får av er<33 bbys ni ska veta att jag älskar er<33 ni är allt för mig <333 Ni o jag en vackersommardag tsm<33 kan inte gråta längre för ni gör så jag inte kan <33 utan er skulle livet inte ha någon mening<3 hela kroppen blir varm när jag ser er<33 ´bara ni är lyckliga kommer livet va en mening<333 jag vill vara mer än bara vänner för ni betyder allt<333 jag kan inte vara glad utan någon jag älskar <33 ni är mer än bara vänner för mig <33 jag älskar er mest av allt på hala jorden det kommer mer än miljoren tårar om ni sviker mej elr flyttar långt bort<333 jag följer era hjärtan<33 nu kan du veta allt att jag älskar er mest ni är det bästa i mitt liv min kropp blir varm när jag känner ditt hjärta banka saknar er för varje sekund<33 varje gång då går på toa blir jag glad när du kommer ut<333333


TILL ER FRÅN NIXXIIZ<333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?