TILL DEJ

2010-03-24, 10:20:14 / Kategori:
Jag kan inte förklara dej men ord gumman,, om du kollar upp i himmlen o du kan se ditt namn i mitt hjärta<3och om du pussar mig så dunkar mitt hjärta så hårt<33 du är allt för mig bby om jag får välja något jag behöver e det du<33 titta på ditt leende det finns i min dröm<33 bby du ska veta att jag älskar deej gumman du e bara bäst min ängel 4-ever<333 du är allt för mig <333 Sätt dej o vänta jag lovar jag längtar tills mina ögon möter din blick o jag får din uppmärksamhet det betyder allt<33
du är det bästa mitt hjärta behöver du e det underbara o du lysser som en stjärna i himmlen<33 om du bara visste hgur mycket jag gilla dej<33 bara du o jag en varm sommardag <333   och jag önskar att det aldrig tar slut för du o jag e tsm <33 o jag önskar att det alltid blir du o jag <33 vilken härlig grej att jag fånga dej ;D <33

det känns så bra bby du o jag det bubblar i min mage <33 jag gillar inte dej jag älskar dej <33 saknar dej för varje sekund gumman du e allt bby du o jag tsm :D hoppas det aldrig tar slut älskade vän :D <33 jag tänker på dej varje sekund som åker förbi bby det va du o jag tsm det e det nu o det e jag glad för älsklingen <33

varje gång jag blir ledsen så kommer du o det e som  du hör vinden roppa på dej o säger till dej det e inte okey nu hjälp :D  du hittar mig när jag e ledsen du e min älskling <3 du e det bästa för mej e du den bästa<33 sitter här själv och tänkler på dej men tiden går så fort  o allt som vi gör tsm blir nytt :D <333

Jag älskar dej du o jag förevigt <33 jag vakar över dej bby jag älskar bara dej det finns tusen folk där ute men det e dej jag älskar <33  du håller i mitt hjärta föralltid vi två det kommmer vara vi i vår framtid<33 jag ligger här i sängen o drömmer att vi krama varan :D <33



Till dej emma <33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?