TILL TOVA

2010-03-15, 16:35:43 / Kategori:
Älskar dej verkligen mest du e den bästa jag har men du får bara inte förendras för mycket för jag älskar dej nu <333 du får inte bli som alla andra du e bäst bästisar 4-ever..... i love you mer än alla andra älsk<3


Tova<3

asso gumman , du är alltid min nummer 1 ! det kommer du alltid vara! men jag vet att det kan verka som att jag dissar dig ibland men det är inte med mening! men du vet att jag gör saker som jag inte är medveten om ibland.. FÖRLÅT gumman! <3333 ÄLSKAR DIG ABSOLUT allra mest i HELA jävla LIVET gumman ! jag vill att du ska veta det, för det finns ingen annan en du jag helst vill vara med!?<3 asso du betyder allt, kan aldrig sluta älska dig gumman! Älskar dig mest gumman // din Tova ! <333



2010-03-15, 19:22:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?