TOMSON

2010-03-27, 15:26:57 / Kategori:

Emma, du betyder verkligen allt du gör en blogg till mej o jag älskar dej så mycket att jag kan dö om du dör du e veerkligen san<33 jag vill vara med dej varje sekund hoppas de blir så <33 det ska vara vi tsm i evighet <33 du fattar inte hur mycket jag gillar dej <33

det var så himmla länge sen första gången jag såg dej <33 vi blev vänner o sen va vi tsm hela tiden hela du e så fin<33 du är den finaste jag sett någon gång<33 så många dagar jag drömt om oss <33 jag börjar tänka mer o mer på allt vi sagt <333 när du messar till mej känns det som att jag betyder not för dej <33 man kan vinna det man önskar <33 du är verkligen min ängel som kommer till mej på kvällarna <3 vi har så finna minnen tsm som man inte kan glömma<333

you are my everything and you do so it will forward a smile<3 for each second that goes so I miss your smile<333



PözzPözz Emma<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?