DU VET VEM DU ÄR ...

2010-11-25, 18:30:59 / Kategori:

asso det är det.. du snackar skit och det gör alla andra med. Men asso jag vill inte att det ska vara så här :/
mådde skit när jag valde mitt val.. jag tycker du är en så underbar person. Du kallades bästavän men nu är det över. det blev bråk och du och jag pratar via sms, men klarar inte mer. du och jag kommer säkert aldrig bli lika nära som vi var förut men det jag vill att du ska veta är att:

Jag älskar dig, du kanske pratar skit o kanske är en falsk person ibland. men jag tar inte åt mig av det du säger. det är just därför jag kan stå kvar. 

MINNEN

kommer du ihåg.. storstugan när du stod där helt ensam utanför ? o när vi var hemma hos dig o blev så jävla rädda för råttan ;'( vi har så jävla många minnen men jag antar att du aldrig kommer prata med mig igen. Men jag vill inte bråka det är det ... jag vill att du o jag ska vara vänner. jag tror inte du kan lite på mig o jag vet inte om jag kan lite på dig..

MEN DU ÄR ENDÅ DU!

fattar inte mitt beslut .... förlåt




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?