LINN GUSTAFSSON

2010-11-29, 14:59:05 / Kategori:

jag älskar dig mest bästa vän. utan dig skulle jag må sämst, du har gjort mig till den jag är. Jag lever för dig. Du är världens finaste och underbaraste person jag kännt och världens bästa kompis. Man kan inte önska sig någon bättre än dig. Jag kommer alltid finnas här för dig. vart du än är kommer jag alltid vara din och du alltid min.
I mitten av mitt hjärta finns ditt namn med en stor plats. Du har aldrig svikit mig. När du är ledsen blir jag det med, som idag var du glad och jag blev oxå glad. Asso jag kan egentligen inte förklara min kärlek på det här sättet till dig, världens underbaraste tjej jag någonsin träffat... de ända orden som betyder något är nog att

jag älskar dig, du betyder mest för mig och verkligen mest ingen betyder lika mkt som dig




alltid vi




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?