Nathalie Saknade Karlsson

2010-10-24, 18:13:36 / Kategori:
jag saknar dig som in i helvte sötnos, men eftersom du nästan alltid är upptagen och jag med så träffas vi inte direkt ofta. och det tycker jag är jävligt synd. ibland känns det som om du inte vill träffa mig. och jag tycker det är jobbigt att jag inte vill åka till brottby, för det är mitt fel att vi inte träffas ofta tack vare att jag inte vågar det. jag hoppas iallafall vi får träffas snart, för det skulle jag verkligen vilja. :)
jag älskar dig bebos!



Saknar verkligen när vi hade så roligt !!!

Rebecca'

haha ante tyckte tydligen det och vicky, ochfille :s :o <3



2010-10-24, 22:31:09 URL: http://sheup.blogg.se/

Häxan

Kom till Brottby. Ger sig någon på dig, hjälper jag dig att sätta dit dem, så de ångrar att de ens hade tittat på dig. "/



2010-10-29, 22:01:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?