SORRY TOG PAUSE

2010-10-30, 17:44:41 / Kategori:

Ska blogga mkt nu .. jag var på haket igår träffade finaste ( steffie ) och många fler ;P hade så jävla kul.



Höll på somna XD ( bonde )

busade med småtingarna  XD

imorgon ska jag träffa underbaraste Rebecca ! älska !!!


älskar dig för livet !
Jag kommer alltid älska dig, om du lämna mig skulle jag må skit!
skulle göra allt för att få tbx dig. För att när jag ser dig får du mig att skratta.. minnen sen vi bada och du ramla i :D
blir så jävla glad bara jag tänker på det vi haft. Vet att vi inte träffas så ofta med imorgon kommer dagen då jag kommer bli glad ! älskar Rebecca alltid
:love:


Rebecca'

älskar dig sötnos <3



2010-10-30, 19:28:13 URL: http://sheup.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?