KÄRLEKEN TILL DIG

2010-09-24, 16:53:33 / Kategori:
Rebecca, jag försöker ge dig kärlek mer vad jag någonsing gjort för någon annan.
Vill seriöst ha dig hos mig du betyder allt... skulle inte vara lycklig om inte du fanns på min sida.
Jag försöker verkligen så vi kan vara mer .. Men det är inte bara jag som måste kämpa för att få som jag vill.
Vill att du ska fatta det .. De är inte kul att känna saknan :'(

Saknar dig varje dag vill skriva om dig mer men det jag känner kan man inte föklara med ord.
JAG ÄLSKAR DIG är nog dom starkaste orden man kan säga och jag säger det just till dig för du är en person som jag älskar så jävla mkt.

Här kommer en liten låt till din ÄLSKAR DIG FOREVER <333


R

Det va till dej <3



2010-09-25, 19:47:47 URL: http://sheup.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?