KLART OCH LUGNT

2010-09-22, 22:10:10 / Kategori:
Hej jag har ju börjat satsa iskolan ;O
Men det går sådär ganska svårt men aja...
Har aktiskt precis pluggat you know ;) haha Love it :$
Har precis gjort klart och är så jävla trött.
Ah kollade nyss på idol ... Har ni någon favorit ? :P ( Inte jag )
Mm, var nyss på träning oxå och var blandannat med Fanny, Tova, Emma och Felicia som byt skola ( den skiten )
Vi gjorde inte så mkt men ska göra mig fin nu (haha) ... P U S S P Å D I G !




Linn

Hihi!

Ja det är bra det att du börjat satsa i skolan nu ;)

Men du jag vet hur vi kan göra så att du får en favorit:)

Jag säger bara den personen som jag tyvker är bäst och så säger vi att du också tycker attt hon är bäst :D

Jag tycker ju att Alice är bäst och tycker jag att hon är bäst så är hon bäst för dig med

Så nu har du en favosit somheter Alice!

Inte så svårt va?? :D :) ;) :P XD



2010-09-23, 18:23:17 URL: http://finastelinn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?