SVAR PÅ FRÅGOR FRÅN FRÅGESTUNDEN

2010-09-12, 16:17:24 / Kategori:
EN TJEJ MED STORT SMILE:
Tycker du att du är söt ? För det tycker jag :D<33

Svar: Nej jag tycker inte jag är söt :) Men jag tycker iaf att jag ser bra ut <3

JENNY:
Vem är din bästa vän?

Svar: Linn är min bästa vän :P

EMIL:
Har du någon kille?

Svar: Nej singel :D

VIKTOR:
röker du?

Svar: Nej det gör jag inte :D

LILLA JAG:
Varför är du vän med steffie?

Svar: För hon är snäll mot mig :)

MATTI:
Du är fan så söööt!!! är du kär i någon ?

Svar: Nej det är jag inte ;)

EMMA:
vad gör dig arg ?<3

Svar: Jag vet inte, inget speciellt iaf ;)

LIZ:
fattar inte hur du kan va vän med steffie. hon byter bästa vänner lika ofta som andra byter underkläder. hon verkar inte veta vad bäta vän betyder.

Svar: Hon är snäll mot mig :)


FORTSÄTT FRÅGA :)
FRÅGESTUNDEN SLUTAR NÄR JAG SKRIVER STOP










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?