Dag 1 - 15 fakta om dig själv + en bild

2011-04-11, 23:15:27 / Kategori: vardagar



1. jag heter Nathalie Karlsson.
2. Jag fyller år om 6 dagar
3. Jag är 164 cm lång och sko storlek är 36-37.
4. Jag är en dålig förlorare får oftast damp.
5. Jag hatar bråk hemma blir ganska besviken och ledsen.
6. Jag har många bästavänner jag tycker mycket om.
7. Jag hatar småungar som tror dom är något och kaxar mot en.
8. jag älskar att busringa / busknacka med kompisar det är typ det bästa jag vet.
9. Jag ljuger inte ofta, bara när jag måste.
10. Jag blir ledsen när jag förlorar en kompis.
11. Jag älskar att vara ute och ta kort.
12. Jag älskar sommaren och hatar vintern.
13. Jag har bra humor ( skrattar oftast när jag är själv med någon )
14. Jag har många djur ( jag skojar inte  )
15. Jag älskar gooooodis mer än chips.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?