emma har dragit

2011-04-09, 12:18:39 / Kategori: vardagar
jaa, nu har emma dragit hem och nu ska jag äta något och fixa mig lite.
Igår var jag och emma i kårsta och träffade "vänner" och sen runt 19:00 gick vi hem och åt lite och kollade på en ganska speciell film som inte var speciellt bra man fattade typ inget elr jo fast det är svårt att förklara. sedan gick vi ut ... efter vi vart ute ett tag gick jag, emma och pontus in på haket. Det var inte speciellt många där då men skitsamma. Pontus och emma somnade i soffan segt.

Men iallafall, idag ska kevin åka och kolla foten. Det kommer ta ett bra tag och medans han gör det ska jag kanske mamma och mina kusiner åka och fika i stan :)
Naaaaajs, men ah det kanske är bäst om jag sätter igång med mitt arbete.. pussar!

juste glöm inte jag fyller år om 8 dagar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?