god natt för fan

2011-04-23, 23:04:12 / Kategori: vardagar
fyfan vad trött jag är och klockan är lixom bara 22:58, jag har bara lust att sova.. som jag ska snart.
 Jag är lite irriterad på att jag har läsare men inga kommentarer... vad händer (?)
så jag tycker ni kan lägga till en och uppåt med kommentarer :D
det skulle göra mig glad, vrf ska man annars blogga ? jag bloggar lixom för er skull och jag tycker att ni ska kommentera och ställa frågor så jag har någonting att blogga om..

Imorgon ska jag iallafall vara med moa och kanske bara kanske emma för hon ville vara med. Ska bara snacka med moa först. Runt tre tiden ska jag, mamma och kevin på middag hos min moster. Ingen nyhet då men iaf.
Det kommer bli najs bajs.. I think. Nu ska jag snacka med några på skype, pussar!

asso shit, det är sjukt många som addar mig på facebook ;o




sär bild, men har typ inga bilder på den här datan.. måste ladda över från den andra datan.

sofie

får man fråga frågor? :) <3



2011-04-23, 23:25:28 URL: http://ttwinz.blogg.se/

linnea

så sjukt söt! :D



2011-04-23, 23:31:35 URL: http://meakung.blogg.se/

Kevin :)<3

den var inte sär, den var fin :)<33



2011-04-24, 07:56:33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?