löshår & lösnaglar - jatack

2011-04-25, 19:43:01 / Kategori: vardagar

Jag och moa har bestämt att vi ska göra det tsm när vi har pengar.
Först ska vi göra naglarna för det är lixom billigast. Sen där efter blir det håret.
Men man kommer få spara mkt om man ska ha råd med håret det kostar ju runt 4000 ;o
Jag hoppas verkligen att vi kan göra det tsm, det skulle vara najs. Men annars följer vi med varandra iallafall, och det är grejen för mig. Jag vet inte riktigt vilken färg jag ska ha.. det kommer kanske bli som underhår ... jag vet inte riktigt (a).
Här kommer några bilder på olika löshår ni kan ju hjälpa mig att välja
så får vi väl se vilken det blir, pussar!
(tänk inte på längden elr hur det ser ut, det är färgen jag är ute efter)




sanna <3

1.33.1b.12.4...eller mkt röödare kram



2011-04-26, 22:35:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?