min dag

2011-04-10, 10:49:12 / Kategori: vardagar

Jag vakna för ett bra tag sen och var typ nyss nere på ICA för att köpa kattmat till lilla kattungen :)
Den äter inte sånt då men ville iallafall testa. Idag ska jag, mamma och kevin till Cattis ( min moster ) och äta.
Jenny och dom kommer säkert oxå. Men iallafall, det är klockan halv 7 vi ska vara där så jag har mycket tid över och då vet jag inte vad jag ska göra :(

messa om du vill träffas!
för dig som inte har mitt nummer synd för dig :D



är dom inte bara för sööta (a)

nu ska kevin ha datan och spela sitt töntiga spel. Förlåt men jag tycker det är jätte töntigt... men alla har ju sina saker. Men nu ska ag försöka få kontakt med någon, alla typ sover .. inte kul.
Men jag lilla nattta är uppe!!!!!!

Emma ahlberg, messa mig när du ser det här för jag har en fråga till dig (a), pussar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?