moa har dragit

2011-04-23, 11:20:17 / Kategori: vardagar
nu har moa dragit hem, hon var tvungen att åka tidigt för att hon skulle till stallet. Vi skulle höras lite senare idag och kolla hur det blir på söndag då hon ska komma till mig igen. Lite senare ska jag kanske vara med emma N, orkar inte vara med någon just nu är sjukt trött. Ska nog sova vidare så jag orkar med den här dagen efter dagen igår. Jaja, igår var det iaf super duper kul och det måste vi göra om, kvällen kunde inte bli bättre än vad den var. Jag är riktigt nöjd. Jag fick smink av underbaraste linn, örhängen av Moa, presentkort på kicks 200kr av emma A och presentkort på Glitter 100kr av Cassie natta likes. Men nu ska jag kolla på fb och lite annat och sen ta en liten "sovstund", pussar!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?