senaste inlägg

2011-04-19, 22:44:22 / Kategori: vardagar


det här blir det senaste och det sista inlägget för idag.
Nu kollar jag på big brother och äter godis och dricker vatten.
Jag snackar oxå med några via sms (a) naaaaaajs.

festen + datan som kanske kommer imorgon !!!!

fyfan vad naajs det här lovet kommer bli och har redan vart.. Igån + idag har jag inte gjort någonting.. men dagarna innan var jag för det mesta med Emma och Kevin det har vart superkul.
Fast det roligaste var nog vattenkriget / krigen.

Men nu är jag ganska trött på allt.. är på lite dåligt humör. Har en annledning. Men pallar inte ta upp mina problem på bloggen kan ta det via sms, hare bra.

liina

stor bloppis du sätter budet

skynda fynad



2011-04-19, 22:58:40 URL: http://linahenrik.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?