BILD BOOOMB!

2011-02-24, 18:27:49 / Kategori: bilder
lite gammla bilder på allt i mitt liv, och allt jag kommer komma ihåg för livet!
tänk på personerna, men vissa/viss perosoner kan vara ett minne men inget mer!
ju längre ner ... är mer gammla"



jag med Emma Ahlberg ... alltid lika kul x)



Jag, Emma, Gabbi och Linn i skolan och Emma hade sin kamera!



jag och emma slagga hos emma.. bra tag sen



Jag och Linn hemma hos linn :D



felicia somnade på Linns Party ... ( på haket )



Jag och Flis på bio ( tusen gånger starkare )



Jag och *** inne på Engelska skolan





Jag och Tova :)


jag och ***


Gabbi, Linn och jag :D



sommaren 2010 med LINN GUSTAFSSON!



tova och jag härlig sommar




Jag och *** på hennes tak


jag och Rebecca TÄBY!



jag och felicia :D :D :D



Vintern 2009 I think -



Romme 2009 ( kevin )



jag och tova



jadu x)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?