då har emma åkt hem.

2011-02-27, 14:59:12 / Kategori: vardagar
så nu sitter jag här "själv" och laddar ner bilder på min onepiece som ni ska få se snart.
idag tror jag tyvärr att det inte blir nåt med mig och linn för hon har ingen mobil och är typ aldrig inne på datan ( ett problem ) så det är riktigt svårt att få tag på den bruden.
så jag tror jag bara kommer sitta här och chilla elr vem vill träffas?



det är så kul att ha en egen som ingen av ens kompisar har.
då kan man njuta av den själv :D
så snälla köp inte en likadan, puss för mig !

Emma :)

Skit snygg gumman, den passar verkligen dig! :) Vi måste ses non dag. Kram!



2011-02-27, 18:26:57 URL: http://tomson.blogg.se/

kevin

skitsnygg! :D<33



2011-02-28, 10:51:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?