/ EMMA AHLBERG

2011-02-07, 18:03:13 / Kategori:
Alltid vi gmn! Från minne till minne skapar vi nya! Kommer alltid vara vi, det är väl så? Du har en stor plats i mitt hjärta hoppas du fattar det! Alltid vi gmn, kom ihåg det! Vi klarar allting tillsammans. Vi är som två pusselbitar som pasar ihop! Glöm aldrig att du alltid kan prata med mig om allt! Du kan alltid ringa mig, okej! Du är en sån person man kan lita på, som man kan dela sina hemligheter med och berätta allt man vill till. Du är en person som kan lyssna på när man berättar något eller bara finnas där när man behöver någon. Du är en person med glödande hjärta. Byggt av guld och dom finaste diamanterna. Du gör så jag kan andas. Så utan dina andetag hur skulle jag då klara mig? ;) Jag lovar att det alltid ska vara vid men när du inte vill vara vid min sida ska jag låta dig gå för det ända jag vill är att du ska ha det bäst! Kommer du ihåg när jag stod och skratta åt dig och du trodde jag skratta åt en diskborste så du skrattade oxå då. Eller när vi var små och du du lurade i mig något äkligt xd. Kommer du ihåg dom minnerna vi har, kanske inte alla men i allafall ett par? Kommer du ihåg när vi åkte till landet, det var så roligt det måste vi göra om. Eller när vi var små och gick runt toastolen och du ramlade ner och du fick låna mina kläder, det var nog första gången vi var. Tänk så länge vi vart vänner. Typ sen vi var 4-5? Wow, det är en lång tid. Nu är vi 14 och det har gått typ 10år. Vi måste värkligen vara menade för varandra så länge som vi har hollt ihop. Har så mycket mer att säga men finner inga ord men hoppas du nu har fattat..

Du är underbar gumman! Bara bäst! Hoppas du fattar att du alltid kommer vara min bästavän!<3
PUSS på dig!

Din Emma<3


Emma ahlberg jag kommer alltid älska dig och allt du säger är alltid sant !
du är min älskling 4-ever !

/natta



<3






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?