?

2011-02-06, 19:31:28 / Kategori:
detta är ett inlägg en viss person nyss skrev :

Saknar jag dig? ...

Jag tror jag saknar en person som betyde väldigt mycket för mig... Vi hade det super kul ihop och det kändes verkligen rätt... Som om det va dig jag kunde snacka med om allt och berätta allt för dig och de stanna verkligen mellan oss...

Det va en sak jag begärde från dig... våran koversation löd ungefär..

Jag - *****, Kalla mig aldrig gris... Oavsätt hur arg du e eller vad jag har sagt...
*** - Emma, jag lovar... Det ska jag inte...

Första bråket vi hade... Det va så löjligt att bråka om det va på facebook kommer inte ens ihåg vad de handla om... Men det blev stort och vi kalla varandra saker... Och jag bad till gud att inte behöva se dom 4 bokstäverna från henne... Men tillslut kom dom... Och det blev ju värre... Men vi blev kompisar och vi hade det precis som förut... Skit kul och skratta och slagga och allt... Men dom där 4 orden stanna kvar i mig... Allt hon sa stanna kvar hos mig som att hon faktist mena det... gjorde hon det? 
 

Så nu e frågan... Alla ord vi sa finns kvar och för varje ord du sa rev du bort en liten bit av våran vänskap och nu e frågan e den värd att kämpa för ?

Hur känner du?
Hur känner jag?

saknar jag dig?
saknar du mig?


SVAR: asso emma du jag säger mkt jag och allt menar jag inte. Och om jag får damp och kallar folk saker då gör jag det, men det är för att *** kallade mig "hor..." som du säger inte är hora. Och där går det över gränsen, och vad tror du att jag ska sitta där som en liten ängel ? svar nej, det är klart jag kallar dig saker om du kallar mig. Och jag skriver klart med dig om du skriver med mig... sån är jag (?)
och nu har jag sagt dom orden och det kan ingen ändra på... och om jag saknar dig ?
asso efter allt du gjort så .... venne ?





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?