FAIL !

2011-02-03, 22:35:31 / Kategori:
asso jag ska sluta skriva om emma!
det här kanske blir det sista om henne (a)
men asso emma.. jag kollade nyss dig blogg och du kommer ta bort det här på din blogg nu när jag kommer säga det menmen. Asso kollla bilden på "din" onepiece på din blogg under den står det jag beställde den igår ...
och sen upp lite svarade du på en kommentar samma dag (a) och det står jag beställde den för 3 dagar sen.

Asso seriöst. Du ljuger bara...

Asso du kanske inte vill vara mig, och det tror jag inte heller. För allt mellan dig och mig är över. Och om du skriver ( asso du får svara på det här ) så kommer jag fortsätta skriva om dig och det kanske du inte vill, elr så tycker du att det är kul. Men vilken jävla omogen unge gör det ?

Ah, men du vill säkert inte vara som mig, men Whatever ?
du tror jag bryr mig lixom .. men tyvärr du har fel. Jag tycker bara du är så töntig och håller på som du gör. Köper dom kläder jag lägger upp på bloggen. Du är inte tvingad att läsa min blogg, det har jag inte sagt .. det är ju ditt val att läsa den, kommentera den m.m det är ju ditt val men du kanske kan tänka efter hur omoget det är och det tror jag du oxå tycker men vill bara inte säga det.

PS: förut bråkade du och jag vi blev vänner dagen efter. Så om du och jag blev vänner ( kommer inte hända ) så är det ändå bara onödigt för det kommer hända om och om igen :P

vi är inte själva om att tycka samma sak.


KRAMAR NATTA

sista inlägget för idag. För nu stänger jag av datan PUSS messa om det är nåt 0760905167 :D puss

Emma

Asso fattar ingeting men okeej vi säger så :) Och ja MIN onepiece inte "min" utan min :) och ja tack för att allt e över mellan oss -.-'



KRAMAR EMMA ( NOOOT )



2011-02-04, 21:08:47 URL: http://fuckt.blogg.se/

Cattis

Natta, se det som en komplimang istället att någon vill köpa samma kläder som dig ;o) DET måste ju betyda att den personen tycker du har väldigt bra smak när det gäller kläder ;o)



Kramisar



2011-02-05, 14:36:21

Theojennie

Keep the good works comming.



2011-05-30, 10:56:19 URL: http://theojennie.blogbloc.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?