HEMMA

2011-02-08, 20:05:18 / Kategori:

SHA, nu är jag hemma från spinningen och har lite tid med bloggning (a)
just nu sitter jag och snackar meed elvira på skype som snart ska ringa mig :D

Skype: bloondieofc

Och så är jag klart inne på fb och snackar lite + mobil. Men iallafall, idag har jag inte gjort så mkt kanske några saker men aja, pallar inte förklara varje sekund om min dag x'D men det kanske ni tycker att jag gör men aja :D





om jag går ut med hundarna på promenad kommer jag kanske få en egen hund när jag fyller år.

Fyfan vad najs, om jag får det :D


Rebecca'

haha lycka till ;) <3



2011-02-08, 20:40:26 URL: http://sheup.blogg.se/

Emma :)

Ja vi ska ju gå ut med hundran typ någongång varje vecka typ en timma har vi ju sagt :P Saknar dig, kommer till skolan imorgon <3



2011-02-09, 19:57:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?