HEMMA

2011-02-05, 16:31:12 / Kategori:
i går + idag har jag vart med emma, moa och Cassie vi hade det najs (a)
men det var bara jag och Moa som slagga där :/ men det var kul iallafall. Men ah, idag jobbar emmas mamma natt.. så jag tänkte att jag skulle kunna slagga hos henne :P

Sry att det inte vart så mkt bloggning men iallafall.

Ah, jag duschade nyss för har ju vart på handbolls match :D vi vann med ehm... 19-6 om jag inte kommer ihåg rätt :O  Men ah, nu ska jag hitta lite kläder och fixa mig för strax drar jag till emma (ahlberg).

Inga bilder än, hittade inte kameran så är tvungen att vänta på att Cassie ska lägga ut bilder på fb PUSS



- aw, nattas bebis (a)

Haha, läste nyss lite kommentarer (a)
och host* det är inte din x'D

Anonym

Och *host*det e den :) fåår den snart :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



2011-02-05, 16:55:37

Amanda

DU MÅSTE BLOGGA MER!!!!!!!!!!



2011-02-05, 19:29:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?