lite om mig!

2011-02-25, 16:54:43 / Kategori: bilder

FAVORIT
Mat:
Inget speciellt
Dricka: cola (ofc)
sport: dans och handboll
färg: vit, svart, rosa och ljusblå
program: inget speciellt, men skräck
skådespelare: emma jag tror du vet ;)

FAMILJ
Mamma:
Lisa
Pappa: Jonas
storebror/lillebror: storebror Jimmy, lillebror kevin
storasyster/lillasyster: storasyster Malin
är dina föräldrar skilda: jaao
låter dina föräldrar dig göra mycket: jaa, mamma iallafall.

KOMPISAR
Vem är din allra bästavän :
Linn Gustafsson
Vem av alla dina vänner är roligast: Sarah ;)
Vem sjunger bäst: Nico ( såklart )
Vem är du med mest: emma ahlberg
vem bråkar du med mest: emma nilsson
vem saknar du mest: felicia falk
har du förlorat någon: ja, men inte p.g.a mig


RANDOM
skostorlek: 36-37
hur lång är du: 163,5 haha var tvungen


Det var allt om mig för idag i think... pussar !^^




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?