vad fan ska man göra?

2011-02-11, 18:32:43 / Kategori:
vad fan ska man göra nu ?
sitter inne och har ingenting att göra, fett boring.
Men iallafall, imorgon ska emma slagga här najs och vi kommer ha det så trevligt så, saknar henne redan.
asso nu för tiden har man inget att blogga om, seriöst ingenting.
Men jag vill bara att alla läsare ska ha någonting att läsa om så bloggar om lite små saker.

det jag gjort idag (ingenting typ).
Jag var ute med hundarna på en liten snabbis :) inget speciellt hände lixom.
har för det mesta vart inne och chillat
juste!
hahahaha, jag somnade framför datan som en liten bebis x) hur fan lyckas man vackna av att isak pussade på mig :P gulligt vet.
men det är fan fredag, någon som har lust att träffas? vilka ska till haket ?



måste ta nya bilder, nu har jag ju lagt ut alla jag har på min blogg :O
aja, emma ahlberg dags med bilder :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?