ÄLSKAR LIVET OCH JAG HATAR

2011-01-23, 18:04:59 / Kategori:
jag lever livet, för att få känna att alla har någonting att ge, att få en känsla som gör en glad.
Jag älskar mina vänner som står på min sida, ni stöttar mig för den jag är... Jag kan vara mig själv med er ... ni vet vilka ni är (a) jag kommer alltid älska er ni är det som betyder mest för mig. Jag kommer alltid stå på er sida om någon skulle röra er skulle jag dampa !!

Jag hatar att alla bråkar med alla och folk som tar ut sin smärta på andra, som måste göra så folk mår dåligt..
Alla som tar allt på våld, vad fan går deras liv ut på ? jag skulle fan må dåligt... det ända ni tar av livet är att göra så andra mår dåligt.. Ni kallar folk saker, och säger massa saker till andra som är bullshit så att folk ska bli sur på en. Såna folk hatar jag ... Alla snackar skit om alla ... Måste det vara så? Kan inte alla bara vara vänner ?

VRF KAN INTE ALLA VARA VÄNNER ? FOLK MÅSTE GÖRA SÅ ANDRA FÄLLER TÅRAR OCH DOM SITTER DÄR OCH SKRATTAR -.-'

Rebecca'

håller med till 100% <3333333333333



2011-01-24, 12:51:35 URL: http://sheup.blogg.se/

Lillan

Jävla bra skrivet!! Håller med!!



2011-01-24, 18:48:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?