HOME

2011-01-29, 18:17:50 / Kategori:
nu är jag hemma igen ... istället för att åka med Emma och Linn åkte jag med Moa (a)
jag köpte den svarta tröjan du hittar lite längre ner på bloggen och ett par mörkblåa jeans :D
PS: har på mig dom just nu :D

när jag var i täby träffade jag Linn :D och emma -.-'
hon var ju tyungen att köpa likadan tröja som mig + att hon hittade en på Tovas blogg som hon oxå köpte -.-'
hitta någonting eget :P

Snart ska jag och Moa ut och kolla in lite på haket tror jag det kommer bli najs idag iallafall :D
Moa kanske inte får vara där inne så vi kanske kommer gå ditt vid 8 i think :D

Men nu ska jag kolla annat PUSS

PS: bilder kommer senare, måste bara ta några ÄLSKAR ER (A)



MUPP XD  armen är bakom ryggen + att det där är hemma hos emma -.-'



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?