MITT LIV

2011-01-09, 00:36:39 / Kategori:

1. ångrar du någonting du gjort år 2010: ja, ganska mkt.
2. hur gör du av med dina pengar: kläder, naglar m.m, vad annars lixom?
3. har du vart sjuk eller skadat dig år 2010: ja tyvärr, jag har två ärr på benen och jag är sällan sjuk så det har inte direkt skadat mig.
4. bråkar du med någon du inte vill bråka med: nja, inte vet jag kanske en person men inte den jag hatar x)
5. älskar du någon kille som du skulle tänka dig vara tsm: nej, jag gillar ingen speciell faktiskt ... jag är singel och det är jag nöjd med XP
6. har du gjort någonting som du är nöjd med: ja, jag har gjort mkt som jag är nöjd med..
7. har du blivit riktigt kär någon gång: nej jag har faktiskt inte blivit riktigt kär någon gång. Jag har gillat någon men aldrig blivit riktigt kär.
8. Fick du någonting du önskat dig: ja, en tv, ska få en kamera, kläder m.m jag fick ganska mkt jag önskat mig ;)
9. Hur fira du julen: med min familj här nere i stockholm.
10. finaste människan du träffat: många ;)
11. känner du falska människor: ja, många!
12. vem saknar du: Linn och en annan person :(
13. vem har den bästa bloggen du vet om: det är många som har bra bloggar. Men den jag nog gillar mest är Rebeccas :)
14. vill du börja en ny skola eller flytta: ibland vill jag flytta men jag trivs så bra. Och nej jag har tänkt på det, jag kommer inte ha ett bra liv utan karby vännerna :D
15. är det någon i din familj som har det jobbigt: ja, ganska många tror jag :'(
16. är det någon blogg du är inne på medans du svara på dom här frågorna: ja, sheup.blogg.se

Najs bajs


Rebecca'

yeeay ;D



2011-01-09, 01:41:36 URL: http://sheup.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?