MITT LIVS MENING

2011-01-09, 04:39:52 / Kategori:


jag har många vänner, många som älskar mig och många som betyder allt.
jag villl tacka alla mina vänner, för att dom stöttat mig när jag mått dåligt och kjag älskar dom verkligen.

sen vill jag tack min MAMMA som verkligen bryr sig om mig, de kan vara lite bråk då och då men jag älskar henne ändå.

sen vill jag tacka LINN min bästavän, vi har delat allt och jag hoppas vi kommer göra det fram över oxå.
Vi kan verkligen prata om allt med varandra och det kommer aldrig ut.
Vi vet allt om varandra att de inte går att ljuga om nåt... du är en av mina vänner jag älskar mest.

sen vill jag tacka FELICIA för att hon är en underbar vän! och jag bryr mig om henne.

REBECCA för att hon och jag har det alltid bra tsm, och jag älskar henne ( saknar henne )

STEPHANY för en bra tid tsm.

sen ELVIRA för att hon är en rolig tjej, som får mig att skratta och får mig på bra humör. Hon betyder mkt.

sen TOVA vi var bästisar ett år och sen  när sarah bodde i stockholm.

MOA som alltid är så gullig och snäll mot mig love love

jag har många att tacka och jag hoppas att vi fortfarande kan ha kul år 2011 :)




mamma :)



Linn och jag



jag och felicia



Rebecca och jag



jag och stephany



elvira



Jag och tova



moa


+ att jag vill tacka världens finaste hundar....



haha x) Chiquita



isak :)

Hoppas ni fattar att jag älskar er alla (a)


e l v i z

Naaaaaw ! du e så gullig :)

Du betyder sjuk mycket för mej med , jag älskar dej Nahtalie :D<3



2011-01-09, 04:44:35 URL: http://elvizzz.blogg.se/

Moster

Japp, du har världens bästa mamma. Härligt med såna fina vänner Kram



2011-01-09, 07:14:39

Rebecca'

jag älskar dej <3



2011-01-09, 13:52:11 URL: http://sheup.blogg.se/

Anonym

saknar dig, <3



2011-01-10, 23:08:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?