NU SVARAR JAG PÅ ALLA FRÅGOR

2011-01-09, 00:00:25 / Kategori:


ni får fråga vad som helst vänskap, hat, kärlek, pinsamt m.m
vad ni vill, precis vad ni vill.
och det kommer inte dröja tills jag svarar, för jag loggar in varje dag ( så länge jag pallar )
När jag säger stop då är det slut på frågestunden.

lite info om frågestunden.
den kommer pågå i ungefär en vecka.
Vissa frågor kommer jag inte ta upp på bloggen, för det kan vara för privata.
Men på dom flesta kommer jag nog svara på,
ni kan messa mig och ställa en fråga som jag tar upp på min blogg.

för er som inte har mitt nummer 0760905167 comviq

nu har jag inte så mkt mer info om frågestunden :)

e l v i z

Vem är din aldra bästa vän ?

Vem kan du bäretta allt för ?

vilken e din favorit färg ? x)



tre frågor ;D <3



2011-01-09, 00:45:36 URL: http://elvizzz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?