VI I SKOLAN

2011-01-22, 21:28:34 / Kategori:

i skolan är man typ en helt annan person, man har någonting och göra hela tiden ( fast lektioner suger ) :)
och jag tycker att det är najs att träffa vänner och ha det  skoja (a)
just därför lägger jag ut en liten bild som kanske inte alla gillar med iallafall :D

PS ska jag till haket ?



Juste anmälan klar (a)
just nu här i brottby är alla emot just en tjej...
jag tror nästan alla hatar henne och vill att hon ska bort från brottby (a)
förut var förut och då trodde jag på henne, hon var en helt annan person vart tog den söta lilla flickan vägen ?
hon snackade aldrig skit och var snäll mot typ alla (a) men sry
den tiden är öve lilla vännen och om du läser det här så tycker jag du borde tänka på vad du gör och har gjort !






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?