WHAT ?

2011-01-30, 19:54:10 / Kategori:
Emma om HAHAHAHA!:
Men lol det va visst du !
Och logga fan heller in på min blogg e du sjuk? ;O
har endå bytt lösen men va fan du kan inte bara logga in på den! -.-''''''''''


SVAR: haha, du jag kan fan heller ditt lösen för det första och för det andra var det fuck heller jag som skrev BULLSHIT seriöst !
och om du inte ska skriva något snällt, skriv inget alls. Jag ska låta dig vara om du låter mig vara -.-'' och du jag har fan heller vart inne på din blogg du tror det du vill tro men det du tror är fel, men inte mitt problem

PS: du hade ändrat för att jag visste det så hur fan skulle det kunna vara jag ?

/ natta

Emma

Men nu får du fan sluta!!



2011-01-30, 20:01:45 URL: http://fuckt.blogg.se/

Lisa

Tycker det är dags att ni tar och backar båda två nu. Om ni inte kan bemöta varandra utan att vara elaka...så är det bättre att ni inte har med varandra att göra :(. "Kan ni inte säga något snällt...säg ingenting alls"



2011-01-30, 21:05:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?