dålig uppdatering o dålig design

2011-07-27, 18:25:03 / Kategori: vardagar

jag har inte hittat någon bra design så min blogg ser cp ut men det får ni stå ut med. Ni kommer inte få så mycket uppdatering för jag är typ alltid i centurm med folk o är typ bara med kompisar så det är därför ni inte får uppdatering. Inatt slaggade jag med Rebecca & Issa .. man kan ju säga att vi hade en najs dag (a). Jag är otroligt trött just nu för jag & Issa gick o la oss klockan 10 typ o vaknade 2. Snart ska jag t garnsviken med sanna gumman i miss you. Morsan skjusar oss så vi slipper gå i värmen. Hon kanske slaggar här får se ska höra med morsan snart .. men jag tror det går bra för det är ju sanna lixom. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra ska nog ta det lugnt elr dra t centrum. Mer bloggning får ni kanske senare, puss på din rumpa :)


saknar dig sister du betyder mycket. Vi måste vara någon dag.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?