hiss & diss

2011-07-30, 01:04:24 / Kategori: hiss & diss




- en bra dag med morsan o sanna, vi åt på fridays o shoppade lite. Den dagen blev riktigt lyckad.



- vädret, det är otroligt varmt o skönt så att man kan dra t stranden o bada lite. Men ibland kan det bli lite för varmt. Men man ska inte klaga på värmen.

- piercing i läppen, det blev väl snyggt.. iallafall snyggare än vad jag trodde att det skulle bli.



- att jag har så underbar vänner som jag har, ni betyder världen.





- att jag inte fick igenom piercingen i överläppen, jag o rebecca skulle ju ha det som en kompis grej. Därför åker vi i veckan o piercar oss ;) 
 
-.-'

- att jag har väldigt ont i käften efter piercingarna, fuck men jag vill inte ta ut den men jag ska det efter ett tag.

- att det är för mycket myggor ute, har typ 2000 myggpett på benen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?