2 filmer på rad.

2011-06-25, 22:15:42 / Kategori: vardagar
Nu har jag & mamma kollat på 2 filmer på rad. Den första hette "Transformers" & den andre hette "I min vildaste fantasi". Det har varit mysigt att sitta i soffan med godis i handen + att det känns som att dagen bara runnit iväg. Det kanske beror på att vi har sovit hela dagen. Vi var uppe i typ 10 minuter sen gick vi & la oss + att vi vaknade klockan 4 typ OMFG! Nu ska jag & mamma gå ut med hundarna & samtidigt gå & släppa in deras katter så att de får mat. Men bloggar senare när jag har lust, kysskysspusspuss!



en gammal bild på mig & Emma. Det var ett bra tag sen vi var gumman (a)

Emma

Fan, skit länge vi va holler med till 100% ;O Måste ses när du kommer hem från pappa och jag från spanien, min mobil är trasig (igen, haha) så får väl höras via facebook elr något. Puss på dig! ;* <3



2011-07-01, 20:15:11 URL: http://EmmaBloggen.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?