5 åkband

2011-06-06, 21:36:05 / Kategori: vardagar

Nu har jag 5 åkband på min arm...
Idag var jag där med moa, Linnea och hedda. Lite senare träffade vi Flaxxon, Tove, Petra, Julia och hennes kompis mickis. Lite senare när jag och moa stod i kön till Insane ringde emmelie:

- Är du på grönan?

Och därefter kom hon :D
fast vi var med henne i typ 30 minuter sen drog vi hem. När vi kom hem åkte vi och badade med mamma, kevin och underbaraste sanna som jag typ inte träffat på hela helgen.

Imorgon är det fittskola och det kommer inte vara speciellt kul. Moa slaggar här och hon börjar typ 10 över 9 och jag börjar klockan 8! så moa drar till sanna på morgonen. Vadfan får inte jag sovmorgon -.-'
men det står att vi ska ha det men nej det ska vi inte ... kul.



min underbara unge!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?